· 

I. Свідчення про отримані благодаті за заступництвом отця Серафима Кашуби


07.03.2018

Я хочу прославити Господа  за таке швидке одужання і подякувати вам, наші рідні, за молитву... Я писала, що у нашого маленького Мартіна - синочка Іринки - весь день трималась температура близько 40, ввечері вже було 40,6... Ліки не допомагали. Коли ми попросили про молитву, через декілька годин температура знизилась до 38...37... І  сьогодні вже 36,6 !!!!  а лікарі запевняли, що висока температура протримається 4-6 днів. Подяка Богу за зцілення, отцю Серафиму Кашубі за заступництво, і вам, дорогі наші,  від нас усіх і від Іринки особливо..

Світлана Пилипьонок


СВІДЧЕННЯ З НОВОМОСКОВСЬКА

 Мир вам, брати і сестри у Христі! Маю поважну причину дякувати Ісусові за зцілення тіла за заступництвом отця Серафима Кашуби. У мене були сильні болі в області лопатки правого плеча і всієї руки. Настільки сильні, що я не могла вночі спати, а вдень піднести руку чи щось підняти. Разом із сестрами світськими францисканками з Дому Марії в Новомосковську ми щоденно молимось за заступництвом отця Серафима про оздоровлення для багатьох, у тому числі розпочали молитись за мене. Дякую Богу за зцілення і Вельмишановному Слузі Божому Серафиму за заступництво - за декілька днів заступницької молитви біль майже зник. На сьогодні я його ледь відчуваю.

 Сестра Люся (м. Новомосковськ, Україна)


СВІДОЦТВО З ОСТРОПОЛЯ

Захворів  чоловік моєї рідної тітки по мамі, якого звати Петро. Хвороба дядьки виявилась невиліковною, тому лікарі відмовились оперувати його, оскільки операція в його випадку вже не мала жодного сенсу. Я розпочала молитись за дядю Петра, просячи заступництва Кашуби. Я просила Ісуса через заступництво отця Серафима про навернення і зцілення Петра.  Його дружина вже давно просила, щоб він покаявся перед Господом, але він не хотів і слухати. Аж ось декілька днів назад Господь вчинив чудо - дядько Петро  покаявся і прийняв Святе Причастя. Алілуя! Я дякую Ісусу за Його Милосердя, дякую отцю Серафиму за те, що він і надалі переживає за заблукалих овечок. Ісус дарував дядьку Петру більше, ніж я просила – Він дав йому дар прощення  і примирення. Після сповіді Петро був дуже радий і навіть зміг прожити день без знеболюючих уколів. Я надалі довіряю дядька Петра в руки Ісуса і прошу за заступництвом отця Серафима, якщо на то воля Отця, про його повне зцілення.   

с. Таміла (с. Старий Остропіль, Хмельницька обл., Україна)


СВІДЧЕННЯ З ПОЛЬЩІ

   «На одних із наших реколекцій я отримала іконку з портретом та молитвою до о. Серафима Кашуби. Це була Божа Служба за хворих, а оскільки маю хворі нирки, я брала в ній участь. З того часу о. Серафим є для мене дуже дорогим та близьким. Під час мого першого гемодіалізу [одного з методів позаниркового очищення крові за допомогою штучної нирки] я дуже боялась. Молилась до Марії і всіх святих, щоб це якось минуло. Коли мене було вже підключено до штучної нирки, я відмовляла Розарій і молилась до о. Серафима. В якусь мить я втратила свідомість, у мене розпочався ціаноз [синюшне забарвлення шкіри], спазми, нехватка повітря, судоми. З оповідей пацієнток я дізналась про те, що лікар тоді розвів руками, а медичні сестри викликали священника. Не знаю, чи в тому стані, в якому я була, можливо було молитись, але я дуже гаряче просила о. Серафима про допомогу. В певний момент я побачила о. Серафима, який упав на коліна (так, як Господь Ісус в Гетсиманському саду перед Своїм Розп’яттям) і молився так, що все його обличчя було покрите кривавим потом…. Я і надалі молюсь до о. Серафима про ласки і благословення… Не вмію гарно писати, бо те, що хотіла написати про о. Серафима, залишилось в мені».

Сайт Кустодії Отдену Братів Менших Капуцинів в Україні і Росії

http://kap.org.ua/ 

бул. Перова, 1 Б, Київ, 02125, Україна

e-mail: ofmcap.ua@gmail.com