1910 17 червня у Львові-Замарстинові народився Алойзи Казимир Кашуба; 17 липня Алойзи
був охрещений.
1916 Алойзи йде до школи ім. Юліуша Словацького в Замарстинові.
1919 Втопився Йосип Кашуба, старший брат Алойзи.
1920 Алойзи продовжує навчання в гімназії ім. Станіслава Жолкевського у Львові.
1928 24 травня Алойзи складає випускні іспити, у серпні починає новіціат у монастирі братів менших капуцинів в Сендзішуві-
Малопольському. Алойзи приймає чернече ім’я Серафим.
1929 8 вересня брат Серафим складає перші чернечі обітниці у Кракові і починає навчання у Вищій Духовній Семінарії в Кракові.
1932 9 вересня складає вічні обіти; 16 жовтня у Кракові отримує свячення субдияконату, а 20 листопада — дияконату;
у жовтні починає навчання на філологічному факультеті Ягеллонського університету в Кракові.
1933 11 березня приймає священницькі свячення в храмі конвентуальних францисканців у Кракові. Приміційні Божі Служби відправляє у Кракові (12 березня) і в парафіяльному храмі у
Львові-Замарстинові (16 квітня).
1936 працює редактором капуцинського часопису «Серафимський політ».
1939 17 червня складає магістерський іспит в Ягеллонському університеті; 7 серпня їде на канікули до Львова, де його настигла Друга світова війна; восени працює
душпастирем в Дублянах біля Львова.
1940 4 квітня у Львові помирає Анна Кашуба, мати отця Серафима. У листопаді отець Серафим переселяється зі Львова на Волинь (Рівне, Межиричі, Невирівки, Людвиполь, Заслав, Стара
Гута, Корець, Сарни, Маневичі, Карасин).
1941/44 веде душпастирську діяльність в різних місцевостях на Волині і Поліссі (Дерманка, Людвиполь, Городниця, Корецька Гута, Медведів, Янівка, Стара Гута, Ємільчине); неодноразово чудом
рятується від смерті.
1944/45 проводить велику кількість душпастирських подорожей на Волині, їздить до Вільнюса, Ленінграду і Львова.
1945 11 серпня у Здолбунові отець Серафим виходить із репатріаційного потяга і вирішує залишитися на Волині; у репатріаційному відділі в Рівному отримує дозвіл на перебування там як
настоятель парафії.
1945/58 веде душпастирську діяльність у Рівному, Здолбунові, Дубні, Корці, Острозі, Кременці, Сарнах.
1946 навесні у Рівному його провідує рідна сестра Яніна Помповська перед своїм репатріаційним виїздом. 9 червня Яніна Помповська померла у Розвадові (Польща).
1949 подорож до Литви.
1950 подається до Латвії та Естонії, де провідує отця Тадеуша Крауса, капуцина.
1957 у липні до отця Серафима приїжджають батько і сестра Марія, аби переконати його поїхати до Польщі. Попри слабке здоров’я і погані умови служіння отець Серафим вирішує
залишитися.
1958 «Здолбунівська газета» публікує наклепницькі статті про отця Серафима Кашубу. 12 квітня органи влади в Рівному позбавляють його всіх душпастирських прав. У жовтні він перебуває в
Рівному, де закінчує будівництво місцевого храму.
1959 після того, як органи влади закрили храми в Рівному й Острозі (на свято Тіла і Крові Господніх), отця Серафима підступно змушують виписатися і залишити Рівне.
Тоді він зупиняється в Самборі у родичів своєї матері.
1960 в серпні у Гродно з’являється книжка під назвою «Католицизм без маски», яка очорнює душпастирську діяльність отця Серафима; восени він їде до Ленінграду лікувати слух, далі
до Естонії провідати отця Тадеуша Крауса.
1961 під час Великого Посту отець Серафим перебуває в Трускавці й відвідує вірних цих околиць.
1962 перебування у Криму й на Волині, з грудня до лютого 1963 року працює у фітотерапевтичному магазині у Ленінграді.
1963 перебуває у Литві, у Дзвінську (Даугавпілс), де працює кочегаром у тубдиспансері; 25 березня у Стальовій Волі помирає його батько, Кароль Кашуба. Восени отець Серафим вдруге
їде до Казахстану, перебуває у Красноармійську (Цілиноград).
1964 виконуючи душпастирське служіння у Казахстані, відвідує Петропавловськ, Таїнши, Красноармійськ (Цілиноград), на деякий час їде до Естонії і Москви.
1966 6 березня отця Кашубу заарештували в Цілинограді і засудили на заслання у радгосп в Арикти; через декілька місяців його переводять до Аршатинська, потім 16 листопада
звільняють; о. Серафим здійснює численні душпастирські подорожі у Шортанди, Таїнши й інші місцевості. 22 грудня отця Серафима засуджують на 11 років перебування в клініці для невиліковно хворих
у Малій Тимофіївці біля Цілинограду.
1967 у лютому отець Серафим втікає з клініки в Малій Тимофіївці і їде до Цілинограду, а потім до Москви.
1968 7 серпня у Стальовій Волі помирає сестра отця Серафима, Марія Кашуба. Йому не вдається приїхати на похорон. Отримавши дозвіл, він їде до Польщі,19 серпня дістається до
Стальової Волі; восени перебуває на лікуванні в тубдиспансері у Вроцлаві.
1969 у Великодній період одужує у Тенчині і кілька місяців (з перервами) перебуває в тубдиспансері у Вроцлаві; до нього приходять листи від вірних з Казахстану з проханнями
повернутися.
1970 одужання у монастирях в Тенчині, Скомільній Чарній і Вроцлаві. 13 червня о. Серафим повертається до СРСР (після недовгого перебування у Львові подається до Цілинограду в
Казахстані). 12 вересня газета «Цілиноградська правда» публікує брехливу статтю про отця Серафима.
1970/74 веде душпастирську діяльність на широких теренах СРСР: в Алмати, Куйбишеві, Челябінську, Петропавловську, Красноармійську, Новосибірську, в Україні й Естонії.
1974 у лютому відвідує в Ризі (Латвія) отця Томаша, капуцина з Баварії; в період Великого Посту і Великодня служить у Петропавловську; у травні провідує отця Владислава
Буковінського в Караганді; у червні перебуває у тубдиспансері в Тінчи; в липні допомагає у душпастирському служінні важкохворому отцю Роману Янковському в Житомирі; з вересня лікується у
тубдиспансері у Львові.
1975 далі лікується у клініці в Голоску біля Львова; наприкінці року веде потаємне душпастирське служіння на Волині і у Львові.
1976 27 травня повертається до Казахстану, де в Караганді провідує могилу отця Владислава Буковінського; в серпні і вересні перебуває у Цілинограді і Новоград-Волинському,
звідки їде до Ленінграду, а далі до Москви; у душпастирських подорожах відвідує Челябінськ, Рівне, Свердловськ.
1977 наприкінці березня їде до Львова через Ленінград; Великдень проводить у Казахстані; в липні їде до Ташкенту, аби діяти на захист віри щодо діяльності отця Кальдера
Фрунзе, послідовника Лефевра. У вересні відвідує Рівне, 19 вересня приїжджає до Львова.
20 вересня 1977 року близько 1:30 ночі, помирає у Львові.